dissabte, 6 de juny del 2009

Mama por, que ve un concert de la Mitjanit !!

Crònica prèvia: Divendres, 5 de maig de 2009, quarts de vuit de la tarda. Porta del Casal que queda a mitja alçada del Carrer de Fora. Hi son asseguts el nostre home de les ""selles tsapateres" i un amic de Reus del meu xiquet. Estan amanint-se uns porrets. Fins a quarts de vuit del matí hi van 12 hores. Quina nit !!.
Crònica post. Dissabte, 6 de maig de 2009, set del matí. Sense sortir de casa, m'arriben notícies d'un parell de torretes fetes malbé i un cotxe pintat amb esprai. Espero que el balanç final del dia no sigui gaire més llarg.
A mig matí. Més novetats: a la Societat hi ha els lavabos inundats, una porta xafada, un pany espatllat, un extintor fora de combat i no funcionen els llums; a la Plaça de la Vila pitades de cotxes, crits i motors passats de revolucions fins que la primera claror del dia ja pintava les teulades de les cases.

CORREU REBUT COMENTANT AQUESTA ENTRADA.

Hola Anton, he llegit la crònica de la Mitjanit al teu bloc.
Com que tot plegat ho vaig viure d'aprop et comento el que en se.

dissabte, 6 / juny / 2009
Crònica prèvia: Divendres, 5 de maig de 2009, quarts de vuit de la tarda.
Porta del Casal que queda a mitja alçada del Carrer de Fora. Hi son asseguts
el nostre home de les ""selles tsapateres" i un amic de Reus del meu xiquet.
Estan amanint-se uns porrets. Fins a quarts de vuit del matí hi van 12
hores. Quina nit !!.

Crònica post. Dissabte, 6 de maig de 2009, set del matí. Sense sortir de
casa, m'arriben notícies d'un parell de torretes fetes malbé
No ho sabia
i un cotxe pintat amb esprai.
Quin? On estava?
Espero que el balanç final del dia no sigui gaire més llarg.

A mig matí. Més novetats: a la Societat hi ha els lavabos inundats,
Els lavabos de la societat s'inunden sempre que es fa concert, no pel mal ús
si no per que el pendent del desaigua és poc i s'embossa. La societat vol
fer una arqueta de registre. Esperem que funcioni!
una porta xafada,
La porta era vella i atrotinada. Els joves pagaran un porta nova i més
reforçada... millor!
un pany espatllat,
Em sembla que tots els panys funcionen.
un extintor fora de combat
Es van posar caixes a tots els extintors de la sala...així s'evita que els
obrin. Aquesta vegada només s'ha desencaixat un plàstic de la caixa. Cap
problema.
i no funcionen els llums;
Vaig abaixar el magnetotèrmic. Tant senzill com apujar els ploms!
a la Plaça de la Vila pitades de cotxes, crits i motors passats de
revolucions fins que la primera claror del dia ja pintava les teulades de
les cases.
Potser caldria acabar els concerts més aviat i la gent marxaria abans
Pregunto: Un concert s'ha d'acabar així ?.
NO CAL... pero com ho fem?
La pròpia diversió ha d'incloure trencar coses alienes i molestar els altres
veïns que estan descansant. Res ens ha d'estranyar doncs, del que passa
durant les celebracions del Barça. Pensem-hi tots plegats !!.

En general crec que el balanç de la festa és bo. Tant del concert com de la
festa major en general. Que en penses?

Tota festa funciona fruit de l'esforç conjunt de moltes persones. Com sempre
la feina a fer és molta entre els preparatius els actes i després arreplegar
i endreçar! Personalment he quedat ehaust! Pero em queda el bon regust
d'una bona festa major. Un plaer!



RESPOSTA MEVA.

Bona nit.

Moltes gràcies pels teus comentaris. Ara mateix els penjaré al bloc, sense el nom del remitent (si vols que es vegi, m'ho dius i publicaré el nom i tot).

Celebro que estiguis satisfet per la feina feta. Es nota que hi ha una nova empenta i així ho vaig dir en les breus paraules de dissabte a la Plaça de la Vila, abans del vermut – concert. Per mi el balanç de la festa és bo.

No vaig venir al concert de la Mitjanit per no ″posar-me malalt in situ″, per tant, a mi m'ha arribat així , per diferents persones i m'ho crec. Diga'm carca, carrosssa, etc. però no estic d'acord en que, per què la gent es diverteixi, hagim d'estar fins a la matinada fotent-li a tort i a dret. Te preferència la dedicació del temps al treball, l'estudi, l'esforç, el respecte, etc, abans que la diversió, el fotre merder, el soroll, molestar als veïns, etc.; aquesta és la meva manera d'entendre la nostra societat i no m'agrada quan és al revés. També soc conscient que no és la visió majoritària i per tant he de prendre paciència, sempre que tot es desenvolupi dins d'uns límits raonables.

Reitero el meu agraïment, pel teu comentari i pel temps que dediques a llegir el meu bloc.